Zou het…..??

Caladrius-wikipedia

En opeens was de afstandsbediening van mijn hoog laagbed kapot. Dat  bed heb ik al zo’n 15 jaar.
Omdat ik de fabrikant niet meer wist meldde ik het per mail aan c.z., de zorgverzekeraar van wie het bed is.

-0-

De volgende dag kreeg ik al een mail met de naam van een bedrijf in Roermond tot wie ik mij moest wenden.
Per telefoon kwamen het bedrijf en ik er niet uit welk type het bed was.

“Dan stuur ik even een monteur”.

De monteur kwam en tot mijn grote schrik keurde hij het hele bed af.
“Waarom, het bed zelf mankeert niets, het is alleen de afstandsbediening”.

“Uw bed is zo oud dat er geen onderdelen meer voor te krijgen zijn,  de aansluitingen voor de afstandsbediening zijn veranderd en als een van de andere motoren stuk gaat kan die niet meer worden gemaakt. Daarom moet ik het hele bed afkeuren en moet het worden vervangen”.

Ojee, ik kreeg visioenen van wéér een maandenlange procedure waarin ik voor de zoveelste maal dezelfde feiten mocht opgeven.

-0-

Maar nee.
Maandags kreeg ik een mail van de firma waarin mij verteld werd dat ik een ander bed kreeg en of ik even de maten wilde doorgeven.
En vrijdag kwamen twee vriendelijke heren mijn nieuwe hoog laag bed brengen, monteren en namen het oude mee.
Een operatie van een half uur.

Kortom, binnen twee weken had ik, zonder overbodige en extra stress, een ander bed.
Als dit reeds een gevolg is van het snijden in overbodige en geldverslindende bureaucratie:

petje af.

2 reacties

Opgeslagen onder dinges, gebeurtenissen, handicap, heden, persoonlijk

2 Reacties op “Zou het…..??

  1. Marianne

    super !! 🙂

  2. Netjes en snel geregeld!

Geef een reactie

