Aan Henk en Ingrid

Hoi,

Nou, complimenten hoor. Jullie hebben het aardig voor elkaar.
130 km/uur op wegen en extra Animalcops voor dieren.

Ik las dat jullie ook goed voor oma en opa willen zorgen door middel van dit keer echt meer handen in bejaarden- en verzorgingstehuizen in te zetten.
Nu maar hopen dat die extra handen niet Pools of moslim zijn.

De lonen en werkomstandigheden zijn nog steeds beroerd daar, dus welk normaal persoon wil daar nu werken.
Ook bij de directeuren, besturen en raden van toezicht zitten nog uitvreters genoeg.

Eigenlijk wil ik vragen of jullie ook aan zwaar lichamelijk gehandicapte mensen hebben gedacht toen jullie toch bij dat regeerakkoord aanwezig waren.

Dan bedoel ik niet die uitvreters waaraan je toch nooit kan zien wat die mankeren, en ook niet bijvoorbeeld Koos Albert, maar mensen die echt zelf bijna niets meer kunnen doen.

Je ziet ze wel eens in een elektrische rolstoel, vaak met een hond of met een luchtslang in hun keel.
Die mensen willen en kunnen ook gewoon in een huis wonen, met hulp voor wassen, eten enzo.

Dat kan bij Fokus.
De vorige regeringen willen dat al van voor 2004 de nek omdraaien.
Dus bedachten ze dat het wel bij de AWBZ gestopt kon worden, en wat daar niet past doet de gemeente wel.

Nu, je weet hoe zoiets als Thuiszorg werkt, nooit op tijd en alles maar half. Leuk voor die mensen, ’s avonds om 8 naar bed want “u zit om deze tijd in mijn ronde”.

Dus zelfstandig wonen kunnen ze dan schudden.

In instellingen kunnen ze ook niet vooruit met die mensen, want ze zijn niet daarop berekend. Die mensen zijn niet gek en zullen hun bek wel opentrekken als ze ook 24 uur in hun eigen viezigheid moeten liggen.

En dat gebeurt per 1-1-2012.

Wat zo gek is, daarover heb ik niets gelezen.

Hebben ze jullie bedonderd of kan het jullie gewoon geen fuck schelen.

nou, groetjes christinA

2 reacties

Opgeslagen onder dinges, heden, intermenselijk, overheid, politiek

2 Reacties op “Aan Henk en Ingrid

  1. In jouw cd kast staan geen platen van Koos Albert. Heb ik dat goed?

    =‘s avonds om 8 naar bed want “u zit om deze tijd in mijn ronde”=
    Naast zoiets als klapvee dus ook zorgvee. Het stemvee moet zich in elk geval diep schamen, de meesten van die zogenaamd sociaal bewogen politici waar ze een hokje rood voor maken zijn ook nog miljonair.

  2. mumke

    In jouw cd kast staan geen platen van Koos Albert. Heb ik dat goed?
    Dat heb je goed, ik luister trouwens alles via PC.

Geef een reactie

