Fokus: mosterd na de maaltijd

rolstoelMisschien heeft iemand gedacht: “hee, bij Fokus hebben ze toch een informatieblad voor cliënten, waarom lees
ik daar nooit iets van?”
Dat dacht ik zelf ook.

    Dus toen een van de laatste dagen van augustus INFOKUS-2 verscheen met de post, hoopte ik dat het mij toegezegde .pdf-exemplaar een van de daaropvolgende dagen in mijn mailbox zou zitten.

Iemand had mij kort verteld wat er in stond, dus dat wilde ik graag rustig kunnen lezen.

    Helaas.

De eerste weken van september gingen voorbij en ik hoorde niets.

Navragen hielp ook niet echt, tot ik eergisteren de .pdf-uitgave ontving met wederom het bericht dat het vanaf nu in orde zou komen omdat ik op de verzendlijst ben geplaatst.

    Alleen jammer dat de vakantietijd voorbij is.
    Het artikel “ADL-assistentie op uw vakantie-adres” en de ervaringen van een cliënt met een vakantiewerker zijn een paar weekjes te laat.

Gelukkig ben ik geen jongere, want de aanmeldingen voor de midweek zullen ook wel vol zijn.

    Ook de terugdraaiing in mei j.l. van de maatregelen inzake het persoonsgebonden budget en het overzicht EVAhandelingen staan erin.
    • Maar echt gelachen heb ik toen ik het bericht las over de verkiezingen voor de cliëntenraad.
  • De datum waarop de kandidaatstellingen binnen moesten zijn was
    24 augustus, ongeveer een week voordat in ons projekt door de post de INFOKUS werd rondgedeeld.

    Natuurlijk is het eerste wat bij iemand opkomt na dit gelezen te hebben: “mens, stuur dan een ingezonden brief of wat dan ook “.

Alleen:

    “Uw bijdrage (maximaal 500 woorden) voor
    het derde nummer van 2009 moet uiterlijk
    24 september 2009 bij de redactie binnen zijn.”
1 reactie

Opgeslagen onder dinges, heden, intermenselijk, Zonder categorie

Een Reactie op “Fokus: mosterd na de maaltijd

  1. Geen wonder dat ze naar buiten toe een beter imago hebben dan werkelijk is. Daar is vast ook meer over nagedacht dan je op het eerste gezicht zou denken.

Geef een reactie

