Blogkunstjes

geen reiger

geen reiger

Zo moeilijk is het toch niet?
Na uren creatief zwoegen stond de aanhef op het scherm.

Er schoot een bliksemschicht door de lucht met een geluid dat aan een sissende stoommachine deed denken.
Gelukkig was de AH nog open.

De rij kassa’s was dicht, op één na.
Hier zat een nieuwe nederlander verveeld naar de regen te kijken.

Gelijk moest ik denken aan de vliegende panters.

Met mijn halfje wit passeerde ik de reiger.
Het leek of hij mij sterkte wenste.

Ik had het kunnen weten.

Het niveau van de topbloggers van het op het ogenblik aan eigen succes tijdelijk ten onder gegane vkblog, zal ik nooit bereiken.

3 reacties

Opgeslagen onder heden, mogelijkheden

3 Reacties op “Blogkunstjes

  1. Rob

    Het Volkskrantblog verenigt de crème de la crème van bloggend Nederland onderzich. Wij, armzalige krabbelaars van waarlijk vrijwel onbetekenende reeksen woorden, kunnen slechts in gepaste deemoedigheid opzien naar zulk een grootsheid.

  2. helenaishere

    Je weet toch hoe het werkt bij het Vkblog?:-)
    slijmerde slijm, slijmen bij elkaar
    vooral veel reageren, aanbevelingen uitdelen etc.
    Het nieuwe aanbevelingensysteem werkt volgens mij ook voor geen meter!
    Maar ik vond de lay-out wel mooi. Groepen en favorieten mogen wat mij betreft hup de prullenbak weer in… (maar dat zal wel niet gebeuren).

  3. *Giechel*
    Benieuwd wie dat ontwikkeld heeft..;)

    Mja, dat VKblog, altijd als ik er dankzij Google op terechtkom, –ben ik blij met mijn eigen armzalige blog-softwaartje, waaraan elke denkbare toeter of bel ontbreekt.
    En de inhoud -zo interessantdoenerig is het vaak. Mijn verblijf duurt er gewoonlijk evenlang als nodig om de back-toets te bereiken.

Geef een reactie

