Fokus: wat wijzigde?

Fokus heeft zich verwaardigd een nieuwsbrief te versturen.
Waarschijnlijk vooral vanwege het feit dat de overheveling van het budget Verpleging via PGB naar Fokus van de baan is.
Er zit nog wel een addertje:
Als er al afspraken gemaakt zijn, moeten deze worden teruggedraaid.
Er staat dat de lokatiemanager contact zal opnemen, maar zoals bij veel andere dingen ook: DOE HET ZELF.

En, als er opnieuw geindiceerd wordt voor of na 1 juni, kan het zijn dat het CIZ de eigen regels niet kent.
Fokus raadt aan de nieuwsbrief als bewijs over te leggen of de indicatiepersoon met Fokus Groningen contact op te laten nemen.

Voor mensen wier adres in het ongerede is geraakt :), heb ik de nieuwsbrief hier als Fokus nieuwsbrief mei2009.pdf pdf-bestand.

Ook de lijst van EVA handelingen die in 2008 van de verpleging naar Fokus zijn overgegaan hier als overzichtEVAhandelingen april2009.pdf pdf-bestand.

Eerlijk gezegd kan ik daar geen chocola van maken.

Ik zag eigenlijk niets nieuws onder de letter PV, ik zag wel dat er handelingen bij staan die al jaren door Fokus worden gedaan, maar nu staat er VP voor.

Ik zie daar ook zaken waar VP voor staat, waarvan ik denk: phew, ik ben blij dat dit niet door een ADL-assistent wordt gedaan, ook al niet omdat men daar geen weet heeft van de wet BIG.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder dinges, heden, Zonder categorie

Geef een reactie

