Fokus: waarom? daarom!

rolstoel

Gisteren vroeg iemand of ik ooit iets positiefs over Fokus schrijf, of dat ik Fokus alleen als betutteling en pure ellende ervaar.
Ik heb geantwoord dat die persoon dan niet echt de blogs heeft gelezen.
Het Fokusidee is een fantastisch ondernemen met hard werkende mannen en vrouwen, de ADL.
De blogs, zoals hier en elders staan schrijf ik, omdat de laatste vijf, zes jaar steeds meer blijkt dat Fokus Groningen en de werkvloer, dus ook wij clienten, verder uit elkaar komen te liggen.
De core-business van Fokus Groningen, de assistentieverlening aan zwaar gehandicapten in hun eigen woning, naar aanwijzingen en oproep, komt steeds meer onder druk te staan, waardoor de kwaliteit vermindert.
En dit komt niet alleen door regeringsmaatregelen, maar vooral door de houding van Fokus Groningen, die zich boven de cliënt stelt in plaats van te proberen samen de klus te klaren.
Daarom schrijf ik deze blogs en daarom blijf ik ze ook schrijven.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder dinges, Zonder categorie

Geef een reactie

