Fokus: hartverwarmend

christmas_treewikipedia-60-x-80

rolstoel1

Nadat ik toch nog de Infokus voor cliënten in plaats van de Informatie voor personeel ontvangen had, ik via mijn (nieuwe) scanner het blad eindelijk op .pdf-formaat *) kon lezen,kreeg ik twijfels, ja,ik begon mij zelfs te schamen.

Hoe is het toch mogelijk dat ik reeds 15 jaar in een Fokuswoning woon, en mij nooit heb gerealiseerd dat ik daarmee voor “een woonvorm”heb gekozen.

In deze Infokus vertelt de directeur van Fokus hoe fijn het allemaal is, hoe goed het gaat en hoe men bij Fokus open staat voor suggesties.

In dat stukje was ook sprake van hoe wij, de blije, tevreden Fokuscliënten volgend jaar eventueel konden worden ingeschakeld om van onze tevredenheid blijk te geven.
Letterlijk schrijft hij:

“Bij de start van Fokus, meer dan dertig jaar geleden,
waren cliënten van Fokus actief als ‘consulent’.In het
werven van cliënten, personeel, het interesseren
van woningcorporaties, gemeenten en cliënten/
patiëntenclubs en dergelijke.W e zijn van plan in de
toekomst weer meer gebruik te maken van de grote
overtuigingskracht van onze cliënten door hen in te
zetten als ambassadeurs voor het Fokuswonen.D e
betekenis van het Fokuswonen kan immers het best
worden verwoord door de gebruiker ervan als verdediger
van het eigen en het Fokuscastle.In 2009 hoort u
daarover meer. En mocht u er niet aan toe zijn om als
ambassadeur voor het Fokuswonen op te treden, dan
werken we graag zó aan de kwaliteit van de dienstverlening
dat ook u díe rol zou willen vervullen.”

Vervuld van dankbaarheid jegens Fokus begon ik aan mijn uur wachttijd.

*)Voor hen die geen .pdf kunnen maken, maar wel lezen,  staat infokus3-december 2008 hier.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder dinges, Zonder categorie

Geef een reactie

