Fokus: meten is weten? (vk-blog 31-10-2008)

Via de statistiekentellerteller is het mogelijk om te zien hoeveel belangstelling er is voor de problemen rond de projecten van Fokus.
Van verschillende kanten hoor ik dat er mensen zijn die om uiteenlopende redenen niet kenbaar maken dat ook in het project waar zij wonen of werken, de personeelssituatie slecht is of verslechtert.
Een van de redenen is de angst voor herkenning.
Om een kleine inventarisatie te maken waar in het land en bij hoeveel projecten deze problemen zich voordoen, heb ik de volgende, volgens mij gegarandeerd anonieme methode van inventariseren bedacht.
Wie hieraan mee wil doen:

Druk in de infobalk op

Stuur deze auteur een mail:
zet een streepje bij naam en email
Schrijf dan in het tekstveld, wat je kwijt wilt, het liefst de stad of deel van het land en of je adl of client bent

Ik ontvang dan het volgende


Beste Volkskrantblogger,

U heeft mail van een bezoeker van het Volkskrantblog:

Naam: –

Email: –

Tekst:

—————————————————————-
U kunt niet antwoorden op deze mail. Als de afzender geen mailadres heeft ingevuld, is er helaas geen manier om een antwoord te versturen.


Volgende week tel ik alles op en zal de uitslag melden.

Bovenstaande heb ik op het vk-blog geplaatst.
Hier geldt dat niet, dus wie hier reageren wil noemt zich maar ano.

4 reacties

Opgeslagen onder dinges, Zonder categorie

4 Reacties op “Fokus: meten is weten? (vk-blog 31-10-2008)

  1. Overall recatie: Mijn hemel. Ik heb altijd een vrij hoge pet op gehad van Focus projecten, slechts een iemand kennend die op de wachtlijst stond. Maar als ik alle stukken zo doorlees, dan is Focus samen met elke andere zorg de berg afgedonderd. Extra kwalijk omdat er geen alternatief is, zit je er middenin.

    Ik hoop dat je veel reacties zal ontvangen en het onder de aandacht krijgt.

  2. christinA eijkhout

    Het valt een beetje tegen met de reacties, misschien is weekend toch niet zo’n goed idee geweest.
    Alternatief is er natuurlijk altijd, gewoon via thuiszorg en de rest door pgb. Maar dat is een heel gedoe, en je weet zelf ook dat de energie voor veel mensen niet toereikend is.

  3. Mijn ervaring is dat dinsdagen en woensdagen de beste dagen zijn om aandacht te vragen (geen idee hoe dat komt).

    En ja, momenteel is de thuiszorg allebelabberdst geregeld evenals pgb, grote kans dat je alleen nog daarmee bezig bent dan 😦

  4. Pingback: Meten is vergeten « Luis en pels noemen

Geef een reactie

