Dialoog

Wil je nu je koffie drinken?” (c)freefoto.com
“Ja graag”.
Een kopje met een donkerbruin uitziende vloeistof verschijnt binnen mijn gezichtsveld.
“Dat ziet er wel vreemd uit”.
Hoezo, ik heb het net uit de senseo gepakt“.
“Er zit geen schuim op”.
Dat geeft toch niks, jij drinkt het schuim toch nooit“.
“Als er geen schuim op zit, is de koffie meestal niet goed. Ik wil andere koffie”.
Waarom? Ik vind het er goed uitzien“.
“Nee, misschien was het koffiepadje niet goed, dat komt voor. Of misschien is er per ongeluk op 2 gedrukt in plaats van op 1. Ik wil andere koffie”.
Alles was in orde toen ik keek, en natuurlijk druk ik niet op de verkeerde knop”.
“Toch is hij niet goed, ik wil andere koffie!”.
Niet dat ik geen ander kopje wil maken, maar je kan toch deze even proberen?
“Nee dank je, daar ben ik ooit ingetrapt. Ik wil andere koffie!!”.
Nu, dan maak ik een ander kopje“.
Even later is het geluid van de senseo te horen.
Een kopje, voorzien van een dampend schuimlaagje komt binnen mijn gezichtsveld.
“Kijk, hier zit het schuimlaagje wel op en het ruikt ook goed”.
Oh, maar die andere koffie was ook niet goed”.
En ik weet: dit gaat een lange dag worden.

foto:http://www.freefoto.com

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder intermenselijk

Geef een reactie

